.

12 Haziran 2019 Çarşamba

Bonibon Bebek Battaniyesi Yapımı


Bonibon Bebek Battaniyesi Yapımı

Bebek battaniyesi yapılışı

♦ Ben battaniyeme tam 10 renk kullandım. 10 renk yumağın hepsi de bitti. Hatta birer taneden biraz fazlasını da kullandım.
♦ Fakat yapacağınız boyuta göre muhakkak ip adeti değişecektir. Benimki 100×100 cm boyunda epeyce büyük bir battaniye oldu.
♦ Yapacağımız boyutta zincir çekip üzerine trabzanla başladığımız.
♦ Modelin tersten gelirken sık iğne aralarında orantılı bir biçimde ve tek sayı aralarına koyduğumuz popcorn motiflerle modeli tamamlıyoruz.
♦ Örgünün düzünden giderken hep trabzan tersten sık iğne ve popcorn motifleriyle devam ederek bitiyoruz.
♦ Modelin kenar tığında düz ve tek sıra bir kenar tercih ettim ben. Çünkü battaniyem yeteri kadar büyüktü ve model yeterince ağırdı zaten.
♦ Ama daha küçük bir battaniye yaparsanız kenar tığı için farklı modeller tercih edebilirsiniz. 
canımanne.coma teşekkür ederiz

Hiç yorum yok: